Afleiding

Afleiding

Blogcategorieën
Afleiding

Afleiding

Geplaatst op 24-3-2020 door Cobie van Helden
Ze zijn weer voorbij, de Open Dagen. Ditmaal gewoon op mijn website.
ik zag er wel een beetje tegenop. Zoveel producten in een keer op mijn website, werkt dat voor klanten?
geen hapjes en drankjes, geen praatje maken, geen gezellige sfeer, geen romantiek…
Het draaide puur om de producten, zonder beleving. En waren mijn producten wel aantrekkelijk genoeg?
En als er veel klanten ontevreden zijn omdat iemand anders hen voor was?
Ik kon vanwege de drukte niemand persoonlijke aandacht geven. Er was geen ruimte voor gewone mails of FB berichten.
Het maakte mij behoorlijk onzeker en met een draaierig gevoel in mijn buik om 11.00 uur alle producten één voor één op mijn website. Ik voel mijn hart in de keel kloppen.
Al voordat alle producten op mijn website staan, stromen de bestellingen binnen.
Heel veel bestellingen bevatten een hartverwarmend bericht, waardoor ik er steeds meer van overtuigd raak dat ik het goed deed zo.
Er komen zelfs een paar lieve kaartjes per post.
Het geeft mij veel afleiding nu.
Oh, er zijn vast klanten teleurgesteld omdat ze niet dat konden bemachtigen waar ze op hoopten, maar dat is met een gewone  open dag niet anders.
En zo heb ik twee boven verwachting gezellige dagen achter de computer.
Er wordt heel veel besteld en op zondagavond kijk ik terug op twee onvergetelijke open dagen.
Anders dan andere open dagen, geslaagd, maar ook getekend door een onzekere en ellendige tijd om ons heen.
Is brocante nu belangrijk in zo’n periode? Nee, onbelangrijk, maar het is wel een heerlijke afleiding.
Inmiddels zijn in mijn winkel weer heel wat lege plekken, maar er staat nog heel veel moois op mijn website.
En binnen de regels waaraan wij ons met zijn allen moeten houden, past dit heel goed.
Rest mij nog een bedankje aan alle lieve klanten die deze twee dagen weer tot iets heel positiefs maakten.


Ze zijn weer voorbij, de Open Dagen. Ditmaal gewoon op mijn website.
ik zag er wel een beetje tegenop. Zoveel producten in een keer op mijn website, werkt dat voor klanten?
geen hapjes en drankjes, geen praatje maken, geen gezellige sfeer, geen romantiek…
Het draaide puur om de producten, zonder beleving. En waren mijn producten wel aantrekkelijk genoeg?
En als er veel klanten ontevreden zijn omdat iemand anders hen voor was?
Ik kon vanwege de drukte niemand persoonlijke aandacht geven. Er was geen ruimte voor gewone mails of FB berichten.
Het maakte mij behoorlijk onzeker en met een draaierig gevoel in mijn buik om 11.00 uur alle producten één voor één op mijn website. Ik voel mijn hart in de keel kloppen.
Al voordat alle producten op mijn website staan, stromen de bestellingen binnen.
Heel veel bestellingen bevatten een hartverwarmend bericht, waardoor ik er steeds meer van overtuigd raak dat ik het goed deed zo.
Er komen zelfs een paar lieve kaartjes per post.
Het geeft mij veel afleiding nu.
Oh, er zijn vast klanten teleurgesteld omdat ze niet dat konden bemachtigen waar ze op hoopten, maar dat is met een gewone  open dag niet anders.
En zo heb ik twee boven verwachting gezellige dagen achter de computer.
Er wordt heel veel besteld en op zondagavond kijk ik terug op twee onvergetelijke open dagen.
Anders dan andere open dagen, geslaagd, maar ook getekend door een onzekere en ellendige tijd om ons heen.
Is brocante nu belangrijk in zo’n periode? Nee, onbelangrijk, maar het is wel een heerlijke afleiding.
Inmiddels zijn in mijn winkel weer heel wat lege plekken, maar er staat nog heel veel moois op mijn website.
En binnen de regels waaraan wij ons met zijn allen moeten houden, past dit heel goed.
Rest mij nog een bedankje aan alle lieve klanten die deze twee dagen weer tot iets heel positiefs maakten.


 

Reacties



Let op: HTML wordt niet vertaald!